FAQ

  1. Care este varsta minima la care pot inchiria o bicicleta sau trotineta?

    Varsta minima este de 18 ani.

  2. Cum pot sa inchiriez?

    Bicicletele noastre se pot inchiria online, direct de pe site-ul nostru, prin email sau telefonic si achitand contravaloarea perioadei dorite cu numerar sau card de credit.

  3. Este nevoie sa rezerv bicicleta/tortineta din timp?

    Vă recomandăm să faceți o rezervare în avans. Vă rugăm să faceți rezervarea cu cel puțin 2 ore înainte de preluare direct pe site-ului nostru, prin e-mail sau prin telefon. Prioritatea va fi acordată clientului cu rezervare, cu toate acestea, puteți închiria biciclete fără rezervare, în funcție de disponibilitate.

  4. Cum se calculeaza durata inchirierii?

    Sistemul nostru de închiriere se bazează pe zile calendaristice. Dacă ridicați bicicleta luni la ora 9:00 și o aduceți înapoi marți la ora 2 pm, aceasta este o închiriere de două zile. Pentru a fi considerată o închiriere de o zi, bicicletele trebuie să fie ridicate și returnate în aceeași zi (programul nostru zilnic de la 8:00 la 21:00).

  5. Ce alte echipamente sunt incluse in pretul de inchiriere?

    Oferim gratuit casca, antifurt și kit de reparatie.

  6. De ce am documente am nevoie pentru a închiria?

    Carte de identitate sau pasaport. Card de credit

  7. De unde pot prelua bicicleta/tortineta?

    Colectați echipamentul rezervat direct de la locația noastră în centrul vechi al orașului pe strada Cetății 44. Aceasta face ca acesta să fie o locație foarte convenabilă pentru a începe și a termina plimbarea cu bicicleta.

  8. Oferiți servicii de livrare sau de preluare de la o locație diferită?

    Oferim servicii de livrare și de ridicare a bicicletelor electrice și a trotinetelor la locația dorită. Doar spuneți-ne unde doriți să fie livrate bicicletele / trotinetele inchiriate și noi le aducem, de asemnea stabilim impreuna o locatie de preluare la finalul perioadei de inchiriere. Mai multe detalii gasiti la sectiunea “Venim la tine”

  9. Ce metode de plată acceptați?

    Acceptăm plata cu numerar sau card de credit / debit (Visa sau Mastercard)

  10. Este necesar un depozit de securitate (garantie)?

    Vom percepe un depozit (garantie) care va fi rambursat în totalitate în momentul returnării echipamentului închiriat, dacă la returnarea echipamentului acesta se afla în aceleași condiții ca și atunci când a fost închiriat sau cu urme de utilizare normale. Garantia poate fi plătita numerar, cu card de credit (Visa, Mastercard) sau prin transfer bancar. Garantia pentru biciclete este de 150 € / bicicleta (sau echivalentul in lei), iar pentru trotinete 100 €/trotineta (sau echivalentul in lei)

  11. Echipamentele sunt asigurate?

    Echipamentele noaste nu sunt asigurate. Clientii sunt responsabili pentru deteriorarea echipamentului închiriat (biciclete, scutere, etc.), excluzând orice semne normale de utilizare. De asemnea, clientii sunt responsabili pentru pierderea sau furtul echipamentului.

  12. Ce ar trebui să fac în cazul în care bicicleta / trotineta este furata?

    Dacă echipamentul este furat sau pierdut, trebuie să mergeți la cea mai apropiată sectie de poliție pentru a declara furtul. De asemnea, trebuie să ne contactați imediat.